“Konstantiniyye Oteli”nin bir bölümünden yola çıkarak yayımlanmış bir kitap. Özellikle fiyatını çok yüksek buldum. Konstantiniyye Oteli isimli kitaba derç edilebilirdi. Böyle ayrı basılması ve fiyatının yüksek olması, bana bu kitabın ticari beklentiyle basıldığını düşündürdü. İçeriğe değinmek gerekirse de ben keyif aldığımı söyleyemem. Okumasam da olurdu. Yine de ille de okumayı düşünenlere Konstantiniyye Oteli’ni okuduktan sonra bu kitabı okumalarını öneririm. Konstantiniyye Oteli isimli kitabı önerip önermediğimi ise o kitapla ilgili incelememde görebilirsiniz. Sevgiyle kalın.