8/10
·336 syf.··
2020 42. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 29 Aralık 2020 03:24
Beklediğimden çok ama çok iyi bir hikayeydi. Yazarın bir kaç kitabını okuduğum için kargo parası ödememek için bu kitabı almıştım ve okuduktan sonra iyi ki almışım dedim . Karakterleriyle (tabi o abi ve yengeyi kastetmiyorum , ne iğrenç karakterde insandı onlar öyle ), hikayesiyle, eğlenceli diyaloglarıyla çok severek okuduğum bir kitap oldu. Serinin devamı için de fazla beklemem okurum gibi geliyor , bakalım.:)
Edebiyat
Yıldırım NikahıCathy Maxwell · Pegasus Yayınları · 2013169 okunma
·
206 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.