Agatha ablamın ilk kitaplarından.. Çok iyi olduğunu söyleyemem fakat kötü de değil, dedektiflik romanları sevenler okuyabilir. Ne zaman Agatha ablamın bir kitabını okuyacak olsam ilk yaptığım şey katili tahmin etmek olur, bu kitaba kadar hiç başaramamıştım.