·164 syf.····Okunma: 17 Eylül 2016 00:00 Yazarın okuduğum ilk kitabıdır. Öncelikle düşüncelerinden bahsedeyim. Kitabın ilk yarısı yavaş sonrası daha akıcıydı. Konusunu çok beğendim diyemem. Top listesine girip ilk sıralarda olacak bir kitap değil.
Konusu küçük bir memur olan Raif Efendi'nin hayat, hayalleri ve istekleri anlatılıyor. Nasıl memur olmak zorunda kalışı, onların ve ailesinin ona karşı davranışları ve ilgileri detaylı anlatılmış. Kitapta Betimlemeler güzel yapılmış. Umarım yazarın diğer eserlerinden daha çok keyif alabilirim.