Umarım kitabı bitirdikten sonra gidip yıldızlara bakan tek kişi değilimdir? O an gökyüzünde en parlak ve en güzel yıldızı bulup, Küçük Prens ile Çiçeğini hayal ettim. Daha sonra elimi kalbime götürdüm ve dedim ki; #99793399 unutma!
Her sayfasından alıntı alabileceğiniz ve herkesin kendisine bir pay çıkaracağını düşündüğüm bir kitap. 7'den 70'e okunup, okutulmasını tavsiye ederim.