Puan vermedi·568 syf.····Okunma: 28 Aralık 2019 21:16 #okudumbitti
#AhmetÜmit
#Beyoğlununengüzelabisi
#568sayfa
Selam kitap canlar. Ah be sen ne güzel Bi adamsın komser nevzat okuduğum her kitapla daha Bi sever oluyorum seni. Ahmet Ümit için polisiye kitap yazarı söyleminin çok eksik kalan bir söylem olduğunu belirtmeden geçemiycem. Şimdiye kadar ki okuduğum kitaplarında cinayet vakası etrafında hayata dair o kadar çok noktaya değindiğine şahit oldum ki polisiye yazar sıfatı çok sönük kalıyor. Tabii bu benim düşüncem.
Bu kitap Bi başka güzel ama ya nevzat komser'in baş belası yazarla ilgili hisleri çok tebessüm ettirdi. Ay bide en güzel yani ne kitabın derseniz hani bazı kitap severler çok merak edip kitabın sonuna bakar ya nasıl bitiyor diye bunda işte onu yapmanızı hiçbir anlamı yok çünki ilk onbeş sayfadan sonraki Okuduğunuz iki sayfa kitabın aynı zamanda bitiş sayfaları Ay çok sevdim bu olayı
Bir cinayet vakası ile hayata dair herşey kültürel yozlaşmanın apaçık ortaya konulması, gezi olaylarına değinmesi, Ay bide o Türk Sanat müziği aşkı ki nefis Bi tat bıraktı bende. Sanırım tüm kitaplarını okuyacağım yazarın. İstanbul hatırasını kim tavsiye etti hatırlamıyorum ama iyi ki etmiş. Ve iyiki şu kitap grupları ve kitaplar sayesinde kurulan dostluklar var
Peki çocuklarımızın nefes alabileceği kaç parkını kaldı? Kaç yeni müze açıldı? Kaç yeni kültür merkezi? Bu sadece bir bina yapımı değil nevzat bey, bir yaşam biçimi dayatması
Benim bahçe olmasa çimeni, ağacı, serçeyi tanımayacak çocuklar... (ne yazıkki tanımıyorlar zaten)
Cinayet işleyenler, kurbanlarıyla birlikte kendi huzurlarınızda öldürürler....
Kaybetmeye alıştıkça daha çok özgürleşiyor insan (sizce de öylemi)