Puan vermedi·574 syf.····Okunma: 14 Kasım 2019 21:26 #okudumbitti
#kitaphırsızı
#markuszusak
#574sayfa
Selam kitap canlar. Nasıl ifade edeceğimi bu kitabı nasıl yorumlayacağım inanın hiç bilmiyorum. Daha ilk sayfadan itibaren beni içine hapseden bir kitap oldu. Şöyle diyordu daha ilk sayfada
İŞTE KÜÇÜK BİR GERÇEK
ÖLECEKSİNİZ
Yazarın kalemiyle ilk kez tanıştım. O KADAR güzel bir anlatım dili var ki etkilenmemek, büyülenmemek imkansız. Bakınız
"özsaygısı ayakbileklerinin etrafına toplanmıştı"
Ve yine bakızın
"kırık bir bacak, kesinlikle kutlanacak bişeydi"
Kelimelerin dansı diyebileceğimiz bir eser. Kesinlikle kitap severlerin okuması gereken, o lezzete şahit olmaları gereken bir eser. Anlatıcıdan son bir not: insanlar benim lanetim
Kitapla kalın