·472 syf.····Okunma: 07 Ocak 2021 16:36 Kitabın anlatım şekli çok ilginç; mistik ve halüsinatif ögelere fazlaca yer verilmiş ve birçok bölümde yazarın ne anlatmaya çalıştığını anlamak güç oldu.Fakat başka bir açıdan baktığımızda Tesla gibi birinin de iç dünyası, zaten böyle karmaşıktır muhtemelen diye düşünüyor insan.Kitap bittiğinde, Tesla olmaya en yakın şey ne ise, onu deneyimlemiş gibi oluyorsunuz. Evrenin sırlarına kendi eşsiz yöntemleriyle ulaşmaya çalışmış ve çağının çok ötesinde icatlara imza atmış bir dehanın insanların hırsına ve kötülüğüne yenik düşmesini; icatları gibi duygusal hayatında da her şeyin ve herkesin nasıl yarım kaldığını görüyorsunuz. abisi, annesi, yakın dostları ve katherine...Kitabın ilk bölümlerinde kahramanımızın ağzından dökülen "insanoğlunun olmadığı yerde mutluluk da yoktur" aforizması, ömrünün sonuna yaklaştığında şuna evriliyor: "insanoğlunun olduğu yerde de mutluluk yoktur".