·264 syf.····Okunma: 08 Ocak 2021 00:33 Daha önceden Onur Ünlü'nün herhangi bir filmini izlemiş veya şiir kitabını okumuş herkes bu kitabı okumadan önce istemsizce beklentiye girer. Nitekim ben de girdim ancak kitap gayet de beklentilerimi karşıladı. İçeriğin ve kurgunun Chuck Palahniuk romanlarına benzemesi eleştirilmiş ama genel olarak baktığınız zaman romanda kimi yerlerde Murat Menteş havası da var. Yine de bence bir Onur Ünlü üslubu oluşmuş.
Naçizane bir eleştiri de bazı uzun cümlelerle ilgili. Bu cümleler ayrı ayrı bakıldığında güzel ve ilgi çekici ancak sürekli bu kadar uzun ve detaylı betimleme okumak insanı bir yerden sonra yoruyor.