Aslında bu incelemeyi çok utanarak yazıyorum. Kitabı bitirdim, evet etkileyici bir son, güzel konulu bir kitaptı ama bana “Vay çok iyiymiş!” dedirtemedi maalesef. Ben kitabın içine giremedim belki de bilmiyorum ama benim içimin ortalama bir kitaptı. Bunu buraya yazarken de çok üzülüyorum ama maalesef böyleydi