kassiopeia

kassiopeia
@gonebooks
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında; Yekpâre, geniş bir ânın Parçalanmaz akışında.
oturma odamızdaki saat tiktak tiktak sesi çıkarttıkça tüm hayatım gözlerimin önünden geçiyor. ve bu hiç iyiye işaret değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

kassiopeia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.·
2025 10. kitabı
Loresima
8.7/10 · 5,6bin okunma
you know i hate to say “i told you so”
3/10
·764 syf.··
2025 8. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2025 00:47
kitabın başlangıcında sisteme başkaldırı okurum diye düşünmüştüm ama hiç de beklediğim gibi değildi. yılın 2027 olmasına rağmen teknolojiden bu kadar yoksun olmaları ve kafalarını çalıştıramamaları beni hayal kırıklığına uğrattı. bildiğim kadarıyla davalardan önce avukatlar savcılar vs davada kimin kimi savunacağını falan biliyor yani bildirilmesi gerekiyor ama bu detay atlanmış, sırf biraz daha atraksiyon olsun diye hepsi… kerem’in bu kadar salak olması… bi de savcı yani… bunların beyni nasıl bu kadar bulanabiliyor? hadi bi de muhalefet olan bir milletvekilinin kızının kendilerinin yanında duracağını sanmaları, bu kadar üstün bir teknolojide eftalya’nın hakimi öldürmesi vs vs. teknoloji ve hukuka daha çok dikkat edilmesi gerekiyordu, romantizm de fazlaydı bence. olup olmadık yerde romantizm yok örgüt liderinin aşka tutulması… sırf hikayeye daha derinlik katması için tugay ve eftelya’nın geçmişte tanıştıklarını araya sokup sokup durmaları… eftalya’nın etrafından daha haberdar olmasını beklerdim zeki bir kıza benziyordu. kitapta sisteme dair daha derinlikler ve eleştiri olsaydı daha sağlam olurdu, ben kurguyum KURGUYUM diye bağırıyordu resmen… bi de her şeye rağmen kıçlarını kurtarabilmeleri…
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma