İfade Tasarımı Kitabı ileri yaşlarda, çok donanımlı ve çok değer verdiğim birinin tavsiyesiyle aldım, ister istemez kitabın çok iyi olacağına çok seveceğime dair beklentim oluştu ve ne yazık ki beklentimi karşılamadı. İfade tasarımının önemini hangi alanlarda kullanılacağını anlatmış ama nasıl yapılacağını anlatamamış ya da ben anlayamadım bilmiyorum. Kitabın dili çok oyuncaklıydı, zengin bir anlatımı dil kullanımı vardı (zaten yazar kitapta günlük hayatta da böyle olduğunu ve bununla ilgili eleştiri aldığını ama öyle kullanmayı tercih ettiğini anlatmış) bana yorucu geldi, bazı kısımları anlamakta, özümsemekte cidden zorlandım, acaba bu kelime aslında buda basım hatası mı olmuş diye tereddütte kaldığım yerler oldu. Bir şey anlatacak gibi ama anlatmıyor bitiyor kitap, yani bana öyle geldi.
Sonuç olarak kötü değil altını çizdiğim beğendiğim yerler de oldu ama konunun nasılını bana anlatamadığı için beklentimi karşılamadı. Belki benim bu kitabı okumam için doğru zaman değildi bilmiyorum, kitabı tavsiye eden kişi özel biri olduğu için ilerde tekrar şans verip yorumumu güncellerim mutlaka.