Gece Yarısı Kütüphanesi hem adı hem de basında kendinden söz ettirmesi nedeniyle uzun zamandır merak ettim bir kitap. İş yoğunluğu arasında okumayı başardım. Oldukça akıcı. Kitap bittiğinde içimde farklı duygular oluştu. İlk başladığımda bende ana karakter Nora gibi düşünüyordum. Pişmanlıklar ancak zamanda geçmişe gidilirse düzelir diyordum ama Kitap bize buna gerek olmadığını gösteriyor. Sürekli şikayet etmek yerine bulunduğumuz hayatı güzelleştirmek için çabalamamızı öğütlüyor. Bu sebeple çok hoşuma giden bir kitap oldu. Ayrıca içerisindeki farklı hayatlar ve bu hayatların senaryolarına bayıldım. Buzul bilimci olduğu hayat harikaydı. Ayrıca bu zamana yolculukları sırasında başka bir zaman yolcusuyla karşılaşması da güzeldi. Mükemmel hayatı bulunca bile o hayata ait olamaması ve ölüm duygusunun yavaşça yok olması diğer bir güzel tarafıydı Kitabı. Son olarak eğer ben süper star olduğum bir hayata gitseydim ya da ne bileyim bir TED konuşması olduğum zamana sürüklenseydim. Sanırım geri dönmek benim için zor olurdu. Zaman ayırıp okumanız gereken bir kitap kesinlikle.
"Yaşadığımız her an sonsuz olası geleceğe gebe. Onun için bu hayatımızdaki insanlara iyi davranalım. Arada bir başımızı kaldırıp yukarı bakalım çünkü nerede olursak olalım gökyüzü her daim sonsuz."