Gönül

Bir kısır döngü halinde durmadan çok ciddi olduğunu düşündüğümüz şeyler yapıyoruz ve bu sırada hayata dair birçok güzel şeyi gözden kaçırıyoruz; sevmeyi, düş kurmayı, değer vermeyi, sahiplenmeyi... Gerçekten küçücük gezegenlerimizde öyle yalnızız ki...
Edebiyat
Reklam
Sevmek bir eylemdir, edilgen bir duygu değil. Bir şeyin "içinde olmaktır", bir şeye "kapılmak" değil.
Edebiyat
"İnsanların artık anlamaya zamanları yok. Dükkanlardan her istediklerini satın alıyorlar. Ama dostluk satılan bir dükkan olmadığı için dostları yok."
Edebiyat
"Sahi, duygularından bahseden kaç insanı dinliyoruz?"
Edebiyat
"Kelebeklerle dostluk kurmak istediğime göre iki üç tırtılın kahrını çekeceğim elbet."
Edebiyat
Reklam