Sabahattin Ali çok güzel özetlemiş; Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmiyecek insanlar için çabalayın, sizin
verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye
boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta..💔🦋🍁
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanlar yaşama nedenlerini pek çabuk öğreniyorlar", dedi yaşlı adam, gözlerinde beliren acıyla. "Belki de gene aynı nedenle hemen pes ediyorlar. Ama, dünyanın hali böyle işte