.. zaten sonunu getiren de bu oldu, değil mi? Üst üste biriken hayal kırıklıklarını kaldıramadı bedeni. Umut etmekten vazgeçmiş olsaydı belki her şey farklı olurdu. Umut yoksa hayal kırıklığı da olmaz çünkü.
kendinizle ilgili elzem bir kısmı değiştirirken yalnız olmamalısınız bence. Yanınızda size “ Her şey güzel olacak, bu senin için büyük gün. “ diyecek biri olmalıydı.