Gözde

Gözde
@gozdea28
İnsan, acı çektirmede dehşete düşürecek derecede yaratıcıdır. Çünkü insan insandır ve insan olduğu için kötüdür.
Sayfa 166·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir deliyle bir yalnız arasındaki fark ne... İkisinin ortasında, yani deliyle yalnız arasında bu sorgulamadan doğan ince bir yoldaşlık vardır ancak bunu ne deliler fark edebilir ne de yalnızlar. Deli, anlamı ya da anlamlandıramamayı sorgular, yalnızsa tekliği. Özünde deliliğe varan yol yalnızlıktan geçer.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Ne kadar çok şeye yakınlık duyarsan, bir kente, bir sokağa, bir eve, bir ağaca, yanındaki insana kendini ne kadar yakın hissedersen o kadar zayıfsın. İnsan güçlü olduğunu düşünür ve hatta güçlü olmayı umar ancak zayıflığını ilk darbede hissediverir,...
Sayfa 136·Kitabı okudu
Duygu zayıflıktır, hissetmek zayıflıktır, bağ kurmak zayıflıktır.
Sayfa 136·Kitabı okudu
Duyguları insanın zayıflığıdır. Hissetmek zayıflıktır.
Sayfa 135·Kitabı okudu