Gözde

Gözde
@gozdea28
Her insanın zayıf noktası kendinden çok düşündüğüydü.
Sayfa 135·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir başkasını sevmemeli çünkü sevmek insanı zayıflatır.
Sayfa 135·Kitabı okudu
...Füsun elini sıkıca tutuyordu. Teninin yoğunluğunu ve gücünü hissetmek iyi geldi. Yanındayım, yalnız değilsin, diyordu. Buradan kalktığımızda, yürüdüğümüzde, evimizde ve bunun gibi her sıkıntılı durumda ve sonraki sıradan günlerde, acılarda, mutluluklarda yanındayım. Beni seviyor, diye düşündü Kenan. İçine bir ferahlık yayıldı. Seni seviyorum demenin farklı yolları vardı. Füsun onu farklı şekillerde seviyordu.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Bazen dokunmanın konuşmaktan çok daha iyileştirici olduğunu çoktan keşfetmişti.
Sayfa 110·Kitabı okudu
"...İnsan başına gelen her şey için önce kendini suçluyor. Tüm bunların nedeni kendi güçsüzlüğümmüş gibi geliyor."
Sayfa 109·Kitabı okudu