Gözde

Gözde
@gozdea28
"Haklısın Kenancım. Bazen açıklayamadığımız durumlar oluyor işte... Her şeyin cevabını verebilsek, her haksızlığın gerekçesini bulabilsek belki de bu kadar sıkıntı yaşamayacağız ama insanız... Bazen sorularımız oluyor, cevaplarımız olmuyor..."
Sayfa 108·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Annem ağladığında parçalanıyorum. O gülünce dünyam ferahlıyor. İmkânım olsa onun tüm acılarını, dertlerini sırtımda taşırım."
Sayfa 103·Kitabı okudu
"İnsan bazen hemen yanı başındaki, burnunun dibindeki acıyı bile fark edemiyor. Senelerce kökleşmiş, kendine sağlamca yer edinmiş sancılar nasıl iyileştirilir?"
Sayfa 103·Kitabı okudu
Olmak istediğim kişiyle olduğum kişi arasındaki mutlak boşlukta boğuluyorum.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Bazen kontrolünüz altında olmayan şeyler, istediğiniz şeylerin ve arzuladığınız çoğu dileğin önüne geçer.
Sayfa 99·Kitabı okudu