"Haklısın Kenancım. Bazen açıklayamadığımız durumlar oluyor işte... Her şeyin cevabını verebilsek, her haksızlığın gerekçesini bulabilsek belki de bu kadar sıkıntı yaşamayacağız ama insanız... Bazen sorularımız oluyor, cevaplarımız olmuyor..."
"İnsan bazen hemen yanı başındaki, burnunun dibindeki acıyı bile fark edemiyor. Senelerce kökleşmiş, kendine sağlamca yer edinmiş sancılar nasıl iyileştirilir?"