Gözde

Pov:Etrafına neşe saçıp, İçin içine ağlıyorsundur..🥺
1000Kitap
Gözde
O kadar doğru ki
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Psikologlar Diyor ki;
1. Eğer bir insan saçma şeylere bile gülüyorsa, o kişi derin bir yalnızlık duygusu içindedir. 2. Eğer bir insan çok uyuyorsa, o kişi üzgündür. 3. Eğer bir kişi az ama hızlı konuşuyorsa, bir sır saklıyordur. 4. Eğer bir insan ağlamıyorsa, o kişi güçsüzdür. 5. Eğer bir kişi anormal bir şekilde yemek yiyorsa, o kişi gergindir. 6. Eğer bir insan basit şeyler için ağlıyorsa, o kişi masum ve yumuşak kalplidir. 7. Eğer bir kişi saçma veya basit şeylere kızıyorsa, bu demektir ki o kişinin sevgiye ihtiyacı var. İNSANLARI ANLAMAYA ÇALIŞIN.
Gözde
4 dışında hepsi ben:(
Ve diyeceğim ki; Aşk güzel şey.. vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece…
Aşk
Gözde
Ne zaman gelecek ölünce mi