Sonra bir Ahmet Kaya şarkısı çalacak, başıboş gezdiğin bir sokağın kırık penceresinden.
Dışarıda kar yağacak, senin içine yağmur. Anlatmadığın her şeyin esiri olacaksın.
Ve gelecek nakarat. Çivi gibi çakılıp kalacaksın olduğun yerde.
“Söyle şimdi ben neredeyim sen nerede?” Derken anlayacaksın yüreğime basa basa geçtiğini.
Ben ailesiyle problemi olan hiçbir insanın mutlu olduğunu görmedim. Önüne dünyaları serin, istediği okulu, aşık olduğu sevgiliyi, fedakar dostu verin. İstediği kadar ben mutluyum, eğleniyorum desin. Ailesi kalbinde yara olan çocukların hiçbir zamanı hüzünsüz geçmez.