Tek kelimeyle efsaneydi. Bu mangada karakter gelişimini çok iyi görüyoruz. Yazarın sadece çizimleri değil aynı zamanda psikolojik analizleri de etkileyici. Ayrıca belirtmek isterim 1997 yapım animesi uyarlanırken mangadan bayağı bölüm kırpılmış (muhtemelen müstehcen olduğu içindir) ama karakterleri daha iyi anlayabilmek için de bu kısımları atlamasalarmış iyi olurmuş. Gerçekten vurucu kısımlardı. Ayrıca animede de minik minik değişikler dikkatimi de çekti. Her neyse animesine 5 çeker.