Neden bu kadar beğenilmiş anlayamadım. Betimlemeler aşırı uzun ve sıkıcı. Konu desen aman aman değil. Kitap boyunca dorian gray e aşırı uyuz oldum. Lord Henry zaten ayrı bir kafa.
Günümüzde insanlar benliklerini sinsice kuşatan sağduyudan ölüyor; aslında asla pişman olunmaması gereken tek şeyin hataları olduğunu anladıklarındaysa iş işten geçmiş oluyor.