Günümüzde insanlar benliklerini sinsice kuşatan sağduyudan ölüyor; aslında asla pişman olunmaması gereken tek şeyin hataları olduğunu anladıklarındaysa iş işten geçmiş oluyor.
Frankenstein'ı hep bilirdim ama yüzeyseldi. Ben de kitabını da okumak istedim. Maalesef zorlanarak bitirdim. Yazarın kullandığı üslubu hiç beğenmedim, bana yapay geldi ama taa ne zaman yazılmış. Fikir güzel ama kurgu daha iyi olabilirdi. Bana pek hitap etmedi.