1997 yapım animesini büyük bir zevkle okuyup bitirip devamının olmadığını görünce büyük hayal kırıklığına uğradım. Ve hemen mangasınï okumalıyım dedim. Animesinden olaylara hakim olduğum için bu mangayı anladım rahatça. Ama kafam karışabilirdi eğer ki direk mangayı okumaya baslasaydım. Ne diyebilirim ki mükemmel heyecanla okuyorum