Mahiye Hanım, çok nazik çok sakin bir kadın demiş benim için.Öyle evet ama müdürün odasında oturuyordu kahve istedi kahve bıraktım şekersiz olmuş diye eleştiri yaptı sevmiyorum ben Mahiye Hanım 'ı.Kadın çok susuyor buraya gelince susayıp sürekli su istiyor lafını duyunca kahkaha attım.Onun huyu öyle demiş Aylin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mahiye Hanım, çok nazik çok sakin bir kadın demiş benim için.Öyle evet ama müdürün odasında oturuyordu kahve istedi kahve bıraktım şekersiz olmuş diye eleştiri yaptı sevmiyorum ben Mahiye Hanım 'ı.Kadın çok susuyor buraya gelince susayıp sürekli su istiyor lafını duyunca kahkaha attım.Onun huyu öyle demiş Aylin.
Mahiye Hanım, çok nazik çok sakin bir kadın demiş benim için.Öyle evet ama müdürün odasında oturuyordu kahve istedi kahve bıraktım şekersiz olmuş diye eleştiri yaptı sevmiyorum ben Mahiye Hanım 'ı.Kadın çok susuyor buraya gelince susayıp sürekli su istiyor lafını duyunca kahkaha attım.Onun huyu öyle demiş Aylin.