"Başta, 'hayır' diyebileceğimiz bir an mutlaka vardı. Ama nedense o ânı gözden kaçırdık."
-Tom Stoppard'ın Rosencrantz ile Guildenstern Öldüler adlı oyunundan
…şimdi sana desem ki,-seni şu tabuta tıkacağım, canlı olmayı mı yoksa ölmüş olmayı mı yeğlersin? Tabii ki, canlı olmayı yeğlersin. Bir tabutta yaşamak hiç yaşamamaktan daha iyidir. Sanırım. En azından bir şansın olur.