Kendimi özledim..Özlediğim kendimle aramda onca insan, çokça zaman var..birinden geçsem; digeri kalır.. çekip gitsem bugünümden; dönebilir miyim kendime.. tanıdığın gibi kalamadım; ama tanıdığın gibi hatırla..
Sustum... susmak bazen " söyle " demek ..
Bazen ince bir "anla artık " ...bazen de " bitti'k " demek aslında..kendime bile susmuşken, sana konuşmam artık .. " bitti o şarkı..." !