Çok mutsuzum, göründüğüm gibi değilim aslında karanlıklarda kaybolmuşum.
Bir ışık arıyorum, bir umut arıyorum uzun zamandır . Aradıkça batıyorum karanlık kuyulara. Kimse duymuyor çığlıklarımı , duyan aldırış etmiyor cekip kurtarmak istemiyor . Bense insanların bu ilgisizliği karşısında ilgiye susamısım.
Ümidimi yitirmişim.
Biliyorum bir gün dayanamayacak küçük kalbim.
Arkamı dönüp inandığım ve güvendiğim her şeye Veda edeceğim...