Çok çok sıkılarak okudum. Bitse de kurtulsam diyerek. Nihayet bitti. İlk kitap güzeldi keşke öyle kalsaydı ikinci kitapta zaten hevesim yavaşça söndü, üçüncü ise tamamen bitirdi. Sevmedim. Sevemedim.
TutsakA.G. Howard · Pegasus Yayınları · 2020143 okunma
Dizisini izlemiş biri olarak çizgiromanı okumak biraz değişik geldi. Zaten ilk defa böyle bir çizgiroman okuduğum için çok normal diye düşünüyorum. Biraz alışık olup daha iyi romana adapte olunur bu yüzden yer yer sıkıldığım olsa da hikayesi dizisi de dahil ilgi çekici olduğu için beğendim diyebiliriz. Dediğim gibi çizgiroman kültürüm olmadığı için beni pek sarmadı içine girip yaşayamadım. Sevenleri için mükemmel bir konusu var ama tavsiye ederim okumanızı. Yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum çizgiroman haricindekileri.