Gülbe

Kişilik nedir ?
İnsan, karşılaştığı kişilerin kalıntısıdır.” Freud der ki; “İnsan, karşılaştığı kişilerin kalıntısıdır.” Hayatın akışı içinde bir yerlerde bir şekilde, hayatımıza girip çıkan herkesin bir izi kalır hayatımızda. Bu, bazen iyi bazen kötü bir izdir ama kalıcıdır. Kişilik, bu izlerin içinden kendimizi nasıl inşa ettiğimizdir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eğer bir şey şimdi olacaksa şimdi olur. Eğer sonra olması gerekiyorsa şimdi gerçekleşmez. Önemli olan hazırlıklı olmaktır .Kimse neyi geride bıraktığını bilmiyorsa , bırakmanın ne anlamı var ,bırak olsun.
Aşk dediğin tütüp duran hasretin dumanıdır. Duman dağılır, aşığın gözünde yanan ateşi kalır.
Ölüm var ve sen her yerden dönülüyor sanıyorsun. Dostoyevski ~İnsancıklar