Kitap baya güzel bir kitap.Sanki bir önceki serinin devamı ve daha çok maceralar yaşanıyor.Aksiyon,macera ve bilimkurgu sevenler için harika bir manga serisi.Okumanızı tavsiye ederim.
Bu kitap 1. Kitabın devamı gibi.Yuichiro’nun yeni okulunda yaşadığı maceralar,gizemli ve çok heyecanlandırıcı bir kitap.SPOİLER:Yoichi’nin vampire dönüşmesi…