İnsan kendinden nefret ederse , birini sevebilir mi ? Kendi kalbi ile barışık olmazsa başkalarıyla iyi geçinebilir mi ? Kendi varlığından canı sıkkın ve yorgun ise topluluğa hoşluk getirebilir mi ? Bu soruların hepsine evetle cevap vermek için, deliliğin kendinden daha deli olmak lazımdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İhtiyarlar çocukların meclisini, çocuklar da ihtiyarların meclisini pek severler. Tanrılar benzerleri birleştirmekten hoşlanırlar. Unutkanlık , bosboğazlık , sözün kısası her şey bu iki çağ arasında tam bir benzerlik oluşturur. İnsanlar ne kadar ihtiyarlarsa o kadar çocuğa benzerler. Sonunda da birer çocuk gibi hayattan çıkarlar.