Anne korkuyorum sesimi duymanı bekliyorum, anne titriyorum üstümü örtmeni bana sarılmanı bekliyorum,anne görmüyorum bana rehberlik etmeni bekliyorum,bu karanlık yolda,bu karanlık zihnimin içinden beni kurtarmanı bekliyorum.
(öylesine kendim yazdım nasıl olduğunu söylerseniz sevinirim :) )