Gün bitiyor , ardından bir gün daha ve eklenerek doluyor zaman.
Ve sen , Başkasına söylersen kıracağını düşünüp , imtina ettiğin cümlelerde kendini boğuyorsun.
Herkese bahçesin, meyve dolu dal.
Avuçların bir kendine kapalı.
Yağmur ve ıslanmış sokaklarda fütursuzca koşuyorduk . Beynimize çekiçle vuran şeyler sanki aniden toz tanelerine bölünüp payını alıp uzaklaşmış gibi. Berrak bir zihne duyduğumuz özlemi tadıyorduk. 🤍
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum..☘
Orhan Veli Kanık