gülşen

gülşen
@gullsenn_
yaşamak lazım ne varsa
Şikâyet ettiğim ve dert edindiğim tüm o ufak şeyleri bir kenara bıraktım. Bunların hiçbirinin bir anlamı olmadığını anladım. Önemli olan yaşamın kendisiydi.
Sayfa 226·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlaşılmak nimet, anlayacak insanla karşılaşmak ise büyük kısmet...
Keşke beni tanısa, bunun onunla ilgili olmadığını bilir.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Bir şekilde her şeyin yoluna gireceğini biliyordum.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Alıntı
Ne olduğundan emin olmasam da hayatta daha fazlasının olduğunu biliyordum.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Alıntı