Sevgili 1K halkı,sanal dünyadaki değerli halk;burada yüreğinin güzelliğini,paylaşan güzel sözler paylaşan,güzel alıntılar paylaşan herkese çok teşekkür ederim. Buradaki bu güzel topluluk bana keşfettiğimden bu yana içim daraldığında nefes alabileceğim bir liman, içimi döktüğüm bir arkadaş, kitapların sonsuz deryasına çıktığım bir seyir oldu. İyi ki varsınızzzz!!!!