Dünyayı umursardı.İnsanlar şehir gibiydi.Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz.Sevmediğiniz yanları,birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
Piyanoda yanlış nota diye bir şey olmadığına dair müzisyenlerin söyleyip durduğu eski bir klişe laf vardı.Ama Nora'nın hayatı anlamsız bir kakofoniden ibaretti.Muhteşem yönlere doğru gidebilecek bir parça artık hiçbir yere gitmiyordu.