Pembegül Aydın

Sevmeyi benden öğrendi, Gitti başkasını sevdi..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O kaybetti gibi laflar hiç diyemedim. Çünkü biliyordum, o üzülmüyordu. Tek üzülen ve eksiklik hisseden bendim.
Ne istiyorum biliyor musun? Hiç tanımadığım insanlarla dertleşmek.. Beni yargılamayacak, dedikodumu yapmayacak, derdimden faydalanmayacak insanlarla. Öyle hasretim ki buna, anlatamam.
Sırlarım acıdan ağlar örer.
Mən səni qəlbimə gizləmişəm Başqasını sevməmişəm Və xəyanət etməmişəm Amma sən, ürəyimlə oynamısan Ağır olsa da duymalısan Mənim ən böyük yanlışımsan.
Müzik