Pembegül Aydın

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani dünya bize dönüyordu Biz kaybediyorduk Hani herkes çok seviyordu da Bize yetişemiyordu Hani hayat yüzümüze gülüyordu Bunu kim uydurdu Hani burda bir şeyler oluyordu Sen hep hissediyordun, tamam !
Müzik
“ Ne mutlu yaşamlarını kimseye emanet etmeyenlere “ Fernando Pessoa
Güzel geleceği bekleyerek görkemli gençliklerimizi eskitiyorduk. İşte burada hata yapıyorduk. Andre Gide ..
Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı. George Orwell