GÜLŞAH ERDEN

GÜLŞAH ERDEN
@gulsahahah
Ece Temelkuran, Kafkaokur
Ne çok güldük ! Gül gül öldük! Gerçekten gülmüyorduk ama gerçekten ölüyorduk. "Güler misin ağlar mısın ?" diyorduk, sanki ikisi yapışık kardeşlermiş gibi. Bir de başka güzel komik lafımız vardı bizim : "Ölür müsün, öldürür müsün?". Bak onu da niyeyse gülerek söylüyorduk. Yeni değil yani, gülmekle ölmek bizim dilimizde kardeşti. Çok güldüğümüz için değil muhakkak. Belli ki gülünecek kadar çok ölüyorduk.