•Kitap Tanrıçası•

•Kitap Tanrıçası•
@gulsemagul
“Yıkıldı yolunu bekleyen şehir gelsende bir gelmesende...”
İyi ki o yolları yürüdüm, iyi ki o çiçekleri ektim. İyi ki hata yapmak beni hatasını kabullenebilen erdemli bir insan yaptı. İyi ki sevdim, iyi ki saydım, iyi ki çabaladım, emek verdim. Hiçbiri için pişman değilim. Ve şimdi düştüğümde,kimsenin beni kaldırmasını beklemiyorum. Yeniden sevebiliyorum ve artık kimse canımı o kadar da çok yakamıyor... İyi ki o yolları yürüdüm.İyi ki. Beni böyle bir insan yapan her şeye sonsuz teşekkürler.
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiç yaşamamışım gibi..
Gitmek unutmak değildir sen bunu çok iyi biliyorsun. Aklımda gözlerin varken, sen buna gitmek mi diyorsun? -Can Yücel-
“ Bu hikayenin sonuda böyle bitti ; hep biri bekledi. Diğeri ise bekleyenin kıymetini bilmedi ve bekleyende en sonunda beklemekten vazgeçti..!”