#kitapyorumu
#aşkıngölgesindeyaşamak
Merhaba ,
Öncelikle bu kitabı benimle tanıştıran arkadaşım, can dostum Özlem Bülent Serdal’a
çok teşekkür ederim.
Kitabı bir günde elimde yarım kitap bırakma huyum olmadığı için ittire kaktıra zorlanarak okudum. Basit anlatımından dolayı, duygu ve geçişlerdeki kurguya adapte olamadım. Okuduğum çoğu yorumda kitap hakkında övgüyle bahsedilirken lakin ben bu kitabı hiç beğenmedim.