Sevmişsen sevmişsindir abi, kalbine kızamazsın. Aşk bu işte abi, o üzülecek diye korkuyorsan aşktır. Kendinden çok onu düşünüyorsan aşktır ve sen bu aşkı görmezden gelemezsin.
hiçbir şeyi bırakmaya niyetim yoktu tabii ve biliyordum ki herkes bir gün herkesi bırakıp gidecekti. Gidenler hatırlanmayacak kadar eskidiğinde, kalanların vakti gelecek ve ben gittiğim yerde seni bekleyeceğim. Kalbimin sahibi olan kadın...
Bu hayatta her şey sevilebilir ama sevdiğin her şeyin kalbinde bir sıralaması olur. Neyi neden çok sevdiğindir önemli olan. Yoksa mühim değildir bir şeyi bir şekilde sevmek...
"En büyük korkularımız kimseye itiraf edemediklerimizdir..." yazıyordu bir kitapta... İşte benim de en büyük korkum buydu. Aşık olmak ve kendinden vazgeçmek.