gülsümmmmm

gülsümmmmm
@gulsuuuum
Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim. Sabahattin Ali
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse yarın ne olacağını bilmez...
Sayfa 96 - İnkılap yayın·Kitabı okuyor
Alıntı
Hak yolunda çalışmak sevaptır.
Sayfa 78 - İnkılap yayın·Kitabı okuyor
Alıntı
"hayat, ne tatlı şey."diye düşündü. İnsanın ömrü olmalı da yaşamalı...
Sayfa 232 - İnkılap yayın·Kitabı okudu
Alıntı