Hikmet Hükümenoğlu'ndan okuduğum 4.kitap, kendisinin ilk romanı. Söz konusu Hikmet Bey olunca bu nasıl ilk roman diyemiyorum tamda kendisinden beklediğim gibi.Oldukça akıcı,müthiş bir kurgu çok çok severek okudum.Müthiş bir insan, müthiş bir kalem hep yazsın hep okuyalım..