Beyza

Beyza
@gunessistemi
Yaşamaktan vazgeçmiş ruhlara,en büyük cehennemdi bu dünya. Ve bunu bilmeyen insanlar karşıma oturup, 'iyi misin?' diye sorduklarında ne cevap vereceğimi hiçbir zaman bilemezdim. Gerçek bir cevap mı bekliyorlardı, yoksa her zamanki gibi onları kandırmamı mı istiyorlardı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İhtiyaç Bu akşam içimde Tuhaf bir sıkıntı var Dünyada sanki bir ben kalmışım. Sanki herkes nerde keder varsa bırakmış. Ben nerde bulduysam toplamış almışım. Önümde söğüt ağacı Her zamanki haliyle, çaresiz Havuzda su rahat İnsanlar susmuş Sessiz bir yağmur gibi başladı bende Konuşmak ihtiyacı... A.Kadir Bilgin
Kötü kader diye bir şey yoktur; 21. yüzyıl vardır. Ve bu yüzyıl, yavrucuğum; Bir kelebeği bile intihar ettirebilir. Jose Saramago
Düşünebilen herkesin insan olması, insan olan herkesin düşünebildiği manasına gelmiyor ne yazık ki. SİGMUND FREUD
İnsan her gün bir parça müzik dinlemeli,iyi bir şiir okumalı, güzel bir tablo görmeli ve mümkünse birkaç mantıklı cümle söylemelidir. GOETHE