♡Gül

♡Gül
@guuliiiissss
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim.
Hep yarın, hep yarını bekliyoruz.
Sayfa 116 - Dedalus Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşananlara üzülmenin manası yok - hayat işte.
Sayfa 111 - Dedalus Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Kızlarınıza namus ve ahlak dersi verdikten sonra evden kovarsınız,sonra millete hayat dersi vermek için oradan oraya koşturursunuz.
Sayfa 87 - Dedalus Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Yaşamaktan bıktım, ölmek ise çok korkutuyor beni.
Sayfa 78 - Dedalus Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Yaşanacak bir şeyi ertelemekten başka bir şey yapmıyorsan karnın doymuş, güzel uykular çekmişsin ne anlamı var ki?
Sayfa 68 - Dedalus Kitap·Kitabı okudu
Alıntı