Güven

Güven
@guven27
Dürüstlüğünüz ve nezaketiniz kesinlikle başkalarının tanıklığına gerek duymamalıdır.
Sanki çok ömrümüz varmış gibi, beklemeyi öğretiyor hayat bize.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öldüğünüzde, ölü olduğunuzu bilmezsiniz; bu sadece başkaları için zordur. Aynı şey cahil olduğunuzda da geçerlidir.
Umarım dilinizi konuşan birini bulursunuz, ve bu yüzden ruhunuzu tercüme etmek için bir ömür harcamak zorunda kalmazsınız.
Çocukları sevin. Para kazanmak zorunda olan çocukları daha çok sevin. Çünkü onların herşeyi çalınmıştır.