Mink tvşn

Mink tvşn
@h__nm
SEN YOKKEN NE GECE NE DE GÜNDÜZ NE AY VAR NE TEK BI YILDIZ HER YER KARANLIK VE ISSIZ GÖREMIYORUM:( °aktif değil!
Hadi herkes sevdiği şarkı sözünü paylaşsın
Ben :😝 Böyle mi olmalı, solmalı sevgilileeeer Öpsem bebek gözlerinden çok ağlatırlar Sarsam seni kollarımdan bir gün alırlar...
Mink tvşn
Sen yokken ne gece ne de gündüz Ne ay var ne tek bi yıldız Her yer karanlık ve ıssız göremiyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ℍ𝕖𝕪 𝕓𝕦𝕟𝕦 𝕠𝕜𝕦𝕪𝕒𝕟 𝕜𝕚ş𝕚 𝕚𝕪𝕚𝕜𝕚 𝕧𝕒𝕣𝕤ı𝕟🌙🦋
Mink tvşn
Sende iyi ki varsın😌💝🌺
rt +bildir
@Narinncik arkadaşlar bu eski hesabimin kapanmasını istiyorum lütfen bildirir misiniz cok rica ediyorum 🙏🙏 Bildirenler bildirdim desin
Mink tvşn
Bildirdim knkk